החיים שלך, רק בריאים יותר

עפר גדנקן 1 Comment on החיים שלך, רק בריאים יותר

היענות רבה לפריצת הדרך של מכבי בהשקת עולם ההטבות 'אפ-אפ'

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

4 פעמים בחודש, זכאים חברי 'מכבי שלי' ו'מכבי זהב' למגוון פעילויות ב- 25 ₪ בלבד לפעילות. השירות החדש מהווה פריצת דרך בתחום, ומביע כמו תמיד את חדשנות מכבי והתאמת שירותיה לכלל המגזרים, באמצעות בתי עסק המאפשרים פעילויות בריאות בהתאמה מלאה לכלל החברים.

מכבי, כמי שמובילה את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל, מקדמת כל העת את נושא קידום הבריאות לכלל החברים. בימים האחרונים השיקה מכבי את עולם ההטבות 'אפ-אפ' – החיים שלך, רק בריאים יותר. עולם ההטבות עוזר לחברי מכבי לשלב בתוך השגרה העמוסה והיומיומית מאות פעילויות בריאות מגוונות, הניתנות על ידי מאות בתי עסק ברחבי הארץ.

שירות זה מלבד חשיבותו כמקדם בריאות בקהילה, מהווה גם חיסכון של אלפי שקלים בשנה למשפחה ממוצעת, בכך שעם עולם ההטבות 'אפ-אפ' תדרשו לשלם רק 25 ₪ בלבד לפעילות – עלות נמוכה משמעותית מהעלות לפעילויות מסוג זה כיום. בהתחשב בכך שבמשפחה ממוצעת ישנם שניים מבני המשפחה שרשומים לפעילויות בריאות וכושר 4 פעמים בחודש, ניתן להגיע לחיסכון משמעותי של אלפי שקלים בשנה.

לרגל השקת עולם ההטבות 'אפ-אפ', זכאים כלל חברי מכבי לשתי פעילויות ראשונות לבחירה ממגוון בתי העסק – ללא תשלום, כאשר מאות חברי מכבי כבר מנצלים את הטבה זו ונהנים משילוב של פעילויות בריאות במהלך היומיום, תוך הוזלה משמעותית מהמחירים הקיימים בשוק.

מנהל מחלקת דוברות ותקשורת למגזר החרדי במכבי, ר' משה שלזינגר, מציין: "מאז ומתמיד הייתה מכבי חלוצה וחדשנית בהתאמת שירותים לכלל החברים, תוך נתינת דגש על קידום הבריאות. אנו גאים להוביל את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל, ונמשיך להוסיף שירותים ייעודיים לטובת כלל חברי מכבי".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לא תומך באפליקציות כשרות ומכבי לא עונים בטלפון